Հունվարյան աշխատաժամանակ և ճամբարային նախագծեր
Ա. Ինտելեկտուալ խաղերի և հարցաշարերի կազմակերպում:
Բ. Պատմության ընտրության խմբի դասընթացների կազմակերպում:
Գ. Էլեկտրոնային դասագիրք նախագծի շարունակում:
Դ. Գիտագործնական հավաքի մասնակցություն, առանձին թեմայով ` <<Դպիր>> մանկավարժական էլեկտրոնային ամսագիրը, ինչպես նաև մասնակցություն այլ ներկայացումների, ըստ ծրագրի:
Ե. Խոշորացույց հոդվածաշարի շարունակություն:
Զ. Սովորողների խմբի հետ զբոսանք երևանյան այգիներով, այցելություն սահադաշտ
Է. Անհատական շտկողական պարապմունքների կազմակերպում ̀ ըստ սովորողների ցանկության:
Ը. Խոշորացույց շարքի շարունակում և Հանթիգթոնի աշխատության թարգմանություն:
Թ. Կրոնական հակադրությունը և հասարակական ընկալումների փոխակերպումը, որպես սովորողի ինքնադրսևորման երևույթ. Ուսումնասիրություն:
Ա. Ինտելեկտուալ խաղերի և հարցաշարերի կազմակերպում:
Բ. Պատմության ընտրության խմբի դասընթացների կազմակերպում:
Գ. Էլեկտրոնային դասագիրք նախագծի շարունակում:
Դ. Գիտագործնական հավաքի մասնակցություն, առանձին թեմայով ` <<Դպիր>> մանկավարժական էլեկտրոնային ամսագիրը, ինչպես նաև մասնակցություն այլ ներկայացումների, ըստ ծրագրի:
Ե. Խոշորացույց հոդվածաշարի շարունակություն:
Զ. Սովորողների խմբի հետ զբոսանք երևանյան այգիներով, այցելություն սահադաշտ
Է. Անհատական շտկողական պարապմունքների կազմակերպում ̀ ըստ սովորողների ցանկության:
Ը. Խոշորացույց շարքի շարունակում և Հանթիգթոնի աշխատության թարգմանություն:
Թ. Կրոնական հակադրությունը և հասարակական ընկալումների փոխակերպումը, որպես սովորողի ինքնադրսևորման երևույթ. Ուսումնասիրություն:
Комментариев нет:
Отправить комментарий