понедельник, 6 февраля 2017 г.

Հունվար. հաշվետվություն


Հունվար ամսին մասնակցել եմ աշխատանքներին, ըստ ներկայացված աշխատաժամանակի:

Բոլոր նախագծերին մասնակցել  են եղել այն սովորողները, ովքեր ընտրել են տվյալ նախագիծը կամ ներառված են եղել իմ և Իրինա Ապոյանի ջոկատում:

Հանրակրթական Դիջիթեքին մասնակցել եմ երեք հայտով:

Ունեցել եմ երկու առարկայական խորհրդատվություն պատմություն դասընթացից:

Հունվարյան գիտագործնական հավաքին մասնակցել եմ: Ոչ միայն որպես պասիվ մասնակից, այլ նաև կլոր-սեղան քննարկումով:

Մասնակցել եմ համերգներին և մեդիաուրբաթներին:

Խմբագրել եմ առարկայական ֆլեշմոբի առաջադրանքները հայրենագիտությունից:

Մասնակցել եմ շուրջտարյա դպրոցի բոլոր հավաքներին:

Մեկ մասնաժողովի նիստի չեմ մասնակցել, որի մասին կանխավ տեղեկացրել եմ:

Աշխատանքային պլանով նախատեսված ուսումնասիրություն եմ կատարում, որի արդյունքները շուտով կհրապարակվեն:


Комментариев нет:

Отправить комментарий