•կոռուպցիայի և դրա դեմ պայքարի մասին գիտելիքների տրամադրում
•կոռուպցիայի
նկատմամբ անհանդուրժողական վերաբերմունքի ձևավորում
Մեթոդներ
•տեսական
լեկցիաներ
•գործնական հանձնարարություններ
•խմբային աշխատանքներ
•դերային
խաղեր
Թեմաներ
•ինչ է կոռուպցիան
•կոռուպցիայի տեսակներ, պատճառներ և հետևանքներ
•կոռուպցիայի
վերաբերյալ ուսումնասիրություններ
•կոռուպցիայի դեմ պայքարի հիմնական բաղադրիչներ
•կոռուպցիայի
դեմ պայքարը Հայաստանում
•միջազգային
պարտավորություններ
•շահերի
բախման կարգավորում
Ակնկալվող արդյունքներ՛
•սեմինարի
ավարտին մասնակիցներն ունեն գիտելիքներ կոռուպցիայի մասին
•ունեն պատկերացում
Հայաստանում կոռուպցիոն իրավիճակի մասին
•ունեն պատկերացում
Հայաստանում կոռուպցիայի դեմ պայքարի մասին
•ունեն պատկերացում
ինչպես պետք է պայքարել կոռուպցիայի դեմ
•ունեն պատկերացում
ինչ կարող է անել շարքային քաղաքացին
|
|
|
Ի՞նչ ենք հասկանում
կոռուպցիա ասելով, ինչպե՞ս է սահմանվում «կոռուպցիա»
|
|
|
Ի՞նչ է կոռուպցիան
|
|
եզրույթը: Պատմական ակնարկ:
|
|
|
|
Ե՞րբ է սկսել շրջանառվել «կոռուպցիա» եզրույթը:
|
||
|
|
|
||
|
|
|
Հետաքրքիր փաստեր, կոռուպցիայի մասին
հիշատակումներ պատմությունից:
|
|
|
|
|
|
|
|
Կոռուպցիայի տեսակներ,
|
|
Կոռուպցիայի տեսակներ, պատճառներ և հետևանքներ:
|
|
|
|
Ինչպե՞ս է առաջանում
կոռոպցիան, ինչպե՞ս են դասակարգում, ի՞նչ տեսակներ են
|
||
|
պատճառներ,
|
|
||
|
|
առանձնացնում ՝ կաշառակերություն, շորթում, յուրացում, հակամրցակցային
|
||
|
հետևանքներ
|
|
||
|
|
գործունեություն, պետության զավթում, կլիենտարիզմ, նեպոտիզմ
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
Հնարավոր է արդյո՞ք
չափել կոռուպցիան, ի՞նչպես են այն ուսումնասիրում:
|
|
|
|
|
||
|
|
|
Կոռուպցիայի վերաբերյալ
ուսումնասիրություններ (չափման
գործիքներ)
|
|
|
Կոռուպցիայի վերաբերյալ
|
|
- Transparency
International – CPI՝ կոռուպցիայի ընկալման
համաթիվ, GCB՝
|
|
|
ուսումնասիրություններ
|
|
կոռուպցիայի համաշխարհային
բարոմետր,
BPI –
կաշառք տվողների ինդեքս:
|
|
|
|
|
- Այլ ուսումնասիրություններ՝ World Bank, Freedom
House –ի կատարած
|
|
|
|
|
ուսումնասիրությունները:
|
|
|
|
|
||
|
NIS` Ազգային
|
|
Ազգային օրինավորության
համակարգ:
|
|
|
օրինավորության
|
|
Ի՞նչ է իրենից ներկայացնում
Ազգային օրինավորության համակարգը, Հայաստանի
|
|
|
համակարգ
|
|
օրինավորության ազգային
համակարգի գնահատման 2014 թվականի
արդյունքները:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
–
|
ԳՐԵԿՈ
|
|
Միջազգային
|
|
–
|
Ստամբուլի գործողությունների
պլան
|
|
պարտավորություններ
|
|
– ՄԱԿ-ի «Կոռուպցիայի դեմ կոնվենցիա»
|
|
|
|
|
– Բաց կառավարման
համագործակցություն նախաձեռնություն
|
|
|
Հակակոռուպցիոն
|
|
ՀՀ հակակոռուպցիոն
3 ռազմավարությունները, դրանց նպատակները, 2015-2018
|
|
|
ռազմավարություններ
և
|
|
||
|
|
թթ ռազմավարությունը:
|
||
|
հակակոռուպցիոն
|
|
||
|
|
Կոռուպցիան առողջապահության
և կրթության ոլորտներում:
|
||
|
մարմիններ
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Կոռուպցիայի դեմ
|
|
Կանխարգելում, բացահայտում, հանրային աջակցություն
և կրթություն
|
|
|
պայքարի հիմնական
|
|
||
|
|
միջազգային փորձ:
|
||
|
բաղադրիչները
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Կոռուպցիայի
|
|
–
|
Տեղեկատվության ազատություն:
|
|
կանխարգելման
|
|
– Շահերի բախման
կարգավորում:
|
|
|
գործիքներ
|
|
–
|
Էթիկայի նորմեր:
|
|
|
|
|
|
|
Դերախաղ
|
|
Շահերի բախման վերաբերյալ:
|
|
|
|
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий