Հունիսյան ազգագրական միջազգային բաց ճամբարը շարունակությունն է 2017 թվականին կազմակերպված ճամբարի: Այն ամրագրված է Կրթահամալիրի ուսումնական օրացույցում և կարգավորվում է ըստ Օրացույցի: Ստորև ներկայացվում է ճամբարի ընդհանուր նկարագիրը և կազմակերպման հնարավոր փուլերը:
Ընդհանուր նկարագիր
Ճամբարի հիմնական նպատակն է ազգագրությունը դարձնել իրական կրթական և կիրառելի հմտությունների համալիր: Մեզանում, ինչպես պատմությունը, այնպես էլ՝ ազգագրությունը, ընկալվում են, որպես արդեն գոյություն ունեցած և որոշակի ժամանակաշրջանում մնացած իրողություններ: Սակայն արդի ազգաբանությունը, որն ավելի շատ հայտնի է սոցիալ-մշակութային մարդաբանություն, լիովին այլ դիտանկյունից է նայում ավանդույթին, կենցաղին, մարդկային հարաբերություններին, քաղաքի և գյուղի միջավայրերին: Դրանք գոյություն ունեցող, կիրառելի, որոշ դեպքերում՝ վերապրուքային ժառանգություն են: Այլ մշակույթների մասնակիցներ ներառելը հնարավորություն է տալիս համադրելու, զուգադրելու, ճանաչողության նոր հիմքեր ձեռք բերելու և հնարավոր հորիզոններ ընդլայնելու շահառու մասնակիցների համար:
Հիմնական փուլեր
Ճամբարի ծրագրի մշակում, հրապարակում և հաստատում:
Մասնակիցների հնարավոր խմբերի կազմում, հայտերի ընդունում:
Ուսումնասիրությունների, հետազոտական աշխատանքների կատարում:
Առկա նյութի հետ ծանոթացում, հրապարակումներ:
Երթուղու կազմում և մշակում:
Դաշտային պայմաններում կեցության դասընթացների կազմակերպում և կիրառելի հմտությունների փոխանցում:
Հիմնական բովանդակություն. նկարագիր
Ճամբարի մասին տեղեկությունները տարածվում են համացանցով, ուղարկվում են տեղական և միջազգային գործընկեր կազմակերպություններին: Յուրաքանչյուր կազմակերպություն, որը ցանկություն է հայտնում մասնակցել ճամբարին, կազմակերպիչների հետ հստակեցնում է իր անելիքները, մասնակցության ձևաչափը: Ընդունված հայտերը քննարկվում են, խմբավորվում, կազմվում է մասնակիցների վերջնական ցանկը:
Հաջորդ փուլում, կրթահամալիրի համապատասխան մասնագետները (հասարակագետներ, պատմաբաններ, բնագետներ, աշխարհագրության դասավանդողներ, կարի և մոդելավորման արհեստանոցի աշխատակիցներ, լեզվի մասնագետներ, մարզիկներ և այլք), տարբեր նախագծերի և ենթանախագծերի շրջանակներում, սովորողների խմբերի հետ, իրականացնում են հետազոտական-տեղեկատվական աշխատանքներ, որոնք վերաբերվում են ազգագրական ճամբարի երթուղու մեջ մտնող տարածքներին, այդ տարածքներում ներառված ՊԱՇ-երին, պատմությանը, աշխարհագրակությանը, բնական և կենդանական միջավայրին, սովորույթներին, ավանդույթներին, ծիսակարգին, բանահյուսությանը, բարբառին, խոհանոցին և այլն: Կարի և մոդելավորման լաբորատորիայի աշխատակիցները, ունենալով համապատասխան մասնագետների աջակցությունը, վերականգնում ու մոդելավորում են ներառվող տարածքների տարազային համալիրների բաղադրիչները: Ազգային տարազ ասելով, մենք սովորաբար հասկանում ենք բազմագույն և մեկ, լավագույն դեպքում՝ մի քանի տեսակի հագուստ: Իրականում, յուրաքանչյուր ազգագրական շրջան, ունի իրեն բնորոշ տարազային համալիրը՝ գույներով, ձևերով, տեսակներով:
Կատարվող աշխատանքները, տեղեկատվական նյութերը, տեսադասերը, սովորողների և դասավանդողների ուսումնասիրությունների արդյունքները հրապարակվում են դպրոցների կայքերում, մասնակիցների բլոգներում:
Կրթահամալիրի մարզիկները և առողջագիտության մասնագետները, համագործակցելով համապատասխան կազմակերպությունների հետ, կազմակերպում են դասընթացներ, որոնք կիրառելի հմտություններ են փոխանցում մասնակիցներին՝ դաշտային պայմաններում կիրառելու համար:
Ճամբարի բովանդակության մեջ կարող են ներառվել.
Ազգագրություն. քաղաքի և գյուղի:
Բանահյուսություն:
Հուշարձանագիտություն:
Աշխարհագրություն:
Հայրենագիտություն:
Ճարտարապետություն:
Հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ ճամբարը տևում է մի քանի օր՝ գիշերակացով, ապա շատ կարևոր է, որպեսզի ճամբարի ընթացքում, իրականացվեն այլ նախագծեր ևս՝ բնապահպանական, ճանաչողական, ազգային երգ ու պար, ազգային խաղեր, ծիսակարգի բաղադրիչներ, բանահավաքչություն և այլն:
Անհրաժեշտ պարագաներ
Մասնակիցն ունի.
Ուսապարկ, քնապարկ, համապատասխան հագուստ, լապտեր, անհրաժեշտ հիգենայի պարագաներ, փոքրիկ դեղաման, դաշտային ու լեռնային պայմաններում կիրառելի մարզական և ոչ մարզական կոշիկներ, լողազգեստ, սրբիչներ:
Ընդհանուր ճամբարային պարագաներ
Վրաններ, գազօջախներ, դաշտային հարմարավետ ու շարժունակ խոհանոց, դաշտային սպասք, հավաքովի զուգարաններ, առաջին բուժ. օգնության արկղեր, աղբի մեծ տոպրակներ:
Սնունդ
Սննդի վերաբերյալ խնդիրները կարգավորվում են մասնակիցների հստակ թիվ ունենալուց հետո: Սննդակարգը և չափաբաժինները ներկայացնում են առողջագետները:
Ծանոթություն
Նախագծի հաստատումից հետո, կներկայացվի ճամբարի ծրագիր-նկարագիրն ըստ օրերի և երթուղին:
Комментариев нет:
Отправить комментарий